Veelgestelde vragen

Bloemen bestellen via internet. Het lijkt zo eenvoudig en dat is het ook. Toch kan het zijn dat je na het bekijken van de boeketten op onze website nog wat vragen hebt. Die zullen we hieronder proberen te beantwoorden. Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Dan kun je natuurlijk altijd even bellen of mailen.

Wie en wat is Bloemen Bezorgen Groningen?

Wij zijn een lokale bloemist, Bloembinderij Geschikt, die opereert onder de naam Bloemen Bezorgen Groningen. Geen schimmige website dus. We zijn een echte bloemenwinkel en zitten gewoon in het centrum van Groningen. We willen iedereen in Groningen en omstreken laten genieten van bloemen en planten, daarom deze website. Je kunt hier meer over ons lezen.

Is dezelfde dag bezorgen mogelijk?

Ja, als je voor 14 uur bestelt is dat mogelijk. Dan kunnen onze bezorgers ervoor zorgen dat het nog dezelfde dag op de gewenste bezorgplek komt.

Hoe laat bezorgen jullie en wat als er niemand thuis is?

Het bezorgmoment is afhankelijk van de route van de bezorger en is dus niet specifiek te zeggen. Is de ontvanger niet thuis, dan wordt het een tweede keer aangeboden. Dit gebeurt in ieder geval op dezelfde dag. Is er uiteindelijk niemand thuis, dan wordt er in dat geval een briefje door de brievenbus gedaan en wordt het boeket bij de buren afgegeven.

Wat zijn de bezorgkosten?

Binnen Groningen omliggende plaatsen zijn de bezorgkosten €4,95 inclusief BTW.

Wie bezorgen de bloemen?

We hebben een eigen bezorgdienst in Groningen. Voor bestellingen verder weg hebben we een externe bezorgdienst.

Hoe kan ik bloemen bestellen?

Stap 1: Kies het boeket dat je wilt bestellen. Stap 2: Kies het formaat dat je wilt, vaak kun je kiezen uit klein, middel of groot. Je ziet dan de bijpassende foto en het bijbehorende bedrag. Stap 3: Als je de keuze hebt gemaakt, klik je vervolgens op ‘in winkelmand’. Stap 4: Je kunt kiezen of je jouw bestelling wilt ophalen of wilt laten bezorgen. Vervolgens klik je op ‘verder met afrekenen’. Stap 5: Afrekenen. In dit scherm vul je alle benodigde gegevens in om de bestelling te kunnen voltooien. Ook kun je het verschuldigde bedrag betalen. Je kunt via IDEAL betalen, maar wij accepteren ook PayPal, Mastercard, Visa en Maestro. De bevestiging van de bestelling volgt via e-mail. Stap 6: De bloemen worden op het door jouw gewenste tijdstip geleverd (of je kunt ze op de afgesproken tijd ophalen).

Wat gebeurt er met je gegevens?

Bij Bloemen Bezorgen Groningen nemen wij jouw privacy serieus. We gebruiken de gegevens om jouw bestelling zo goed mogelijk te kunnen verwerken. De gegevens worden niet verstrekt aan derden. Wil je hier meer over weten? Bekijk dan onze pagina met ons privacybeleid.

Ik wil graag anoniem bloemen versturen. Is dat mogelijk?

Ja, dat is mogelijk. Wanneer je bij de optie kaarttekst niets invult, wordt het boeket anoniem verstuurd. Je naam en adresgegevens worden niet op het boeket gezet.

Waar komen de bloemen vandaan?

We gaan iedere dag naar de bloemenveiling in Aalsmeer. Daar komen onze bloemen vandaan. We kopen ze in op de veiling en nemen ze mee naar de winkel. Onze bloemen zijn dagvers en komen gewoon uit Nederland. We selecteren alleen de allerbeste bloemen en we doen dit zelf, zodat we de hoogste kwaliteit kunnen garanderen.

Mijn boeket staat er niet tussen, wat nu?

Heb je een bepaalde wens, maar staat je boeket er niet tussen? Neem dan contact met ons op, dan gaan we bekijken wat wij voor je kunnen doen. In vrijwel alle gevallen kunnen wij een schitterend boeket samenstellen, dat voldoet aan jouw wensen.

Kan ik producten bijbestellen?

Ja, dit is mogelijk in overleg. Neem hiervoor contact met ons op.

Krijg ik een bevestiging als ik bij jullie bestel?

Uiteraard krijg je een bevestiging van je bestelling. Die ontvang je op het door jou opgegeven e-mailadres wanneer je bloemen bestelt.

Ontvang ik een bevestiging als het boeket bezorgd is?

Je ontvangt een bevestiging op de dag dat je bloemen worden bezorgd. Waarschijnlijk zul je ook een bedankje krijgen van degene voor wie de bloemen zijn (dat hopen we althans wel).

Zit er garantie op mijn bestelde producten?

Jazeker, de wettelijke garantie is van kracht. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Klinkt lekker vaag he? We bedoelen er mee dat je mag verwachten dat onze producten in goede staat zijn. Bloemen, onze corebusiness, hebben standaard zeven dagen vers garantie. Dat geven wij, omdat wij vinden dat je minstens zeven dagen moet kunnen genieten van je boeket. Is dat niet het geval? Trek ons dan aan het virtuele jasje, dan gaan wij zorgen dat dit alsnog tiptop geregeld wordt.

Welke voeding hebben de bloemen nodig?

Geen zorgen, bij iedere bestelling zit de voeding die de door jou bestelde bloemen nodig hebben. Met deze voeding zorg je er zelf voor dat ze goed blijven. Wanneer je de steel hebt gesneden en de bloemen in het water hebt gezet, kun je de voeding in het water stoppen.

Hoe wordt het boeket verpakt?

Bloemen worden in een plastic verpakking verpakt als het regent. Anders wordt alleen de zijkant met folie verpakt, waarna onze bezorgers ze meenemen.

Kan ik de tekst nog aanpassen nadat ik heb besteld?

Jazeker, dat kan. Het is wel handig om dan snel even met ons te bellen (050 577 7800), zodat we dit voor je in orde kunnen maken.

Scroll naar top